Mnoha lidem pošta nevyhovuje, protože rapidně vzrostl počet reklamací za nedoručené, rozbité nebo ztracené zásilky. Proto celá řada prodejců začala spolupracovat s jinými přepravci, kteří vám zásilku dovedu až domů a nebo uloží na výdejním místě, kde si ji sami můžete ve lhůtě vyzvednout. Většina lidí volí právě tuto alternativní cestu, protože nechtějí řešit problémy se zásilkami. Zejména majitelů obchodů, kteří zásilky často odesílají, potřebují mít jistotu, že jejich zboží dorazí v pořádku, jelikož pokud tomu tak není, dopravce jen málokdy uzná problém na svojí straně a ztracenou či poškozenou zásilku uhradí na svoje náklady. Mnohem častěji musí problematickou zásilku uhradit ze svého.
Jestli posíláte zejména křehké zásilky, je nutné je velice pečlivě balit. Pokud je zásilka nedostatečně zabalená, žádný dopravce vám reklamaci neuzná. Druh výplně a celkové balení je nutné vždy vybírat podle obsahu, který odesíláte. Křehké zboží jen třeba v krabici zabalit tak, abyste zamezili jeho volnému pohybu, protože to zvyšuje riziko rozbití. Tomu zamezí vzduchové polštářky, které stačí nafouknout, a rázem máte v ruce materiál, který dokáže zboží udržet na místě.
Existují například i obalové materiály na lahve, které fungují na podobném principu, jen se s nimi lahev přímo obalí, a působí proti rozbití. V každém případě je potřeba zásilku označit jako křehké zboží, protože v takovém případě přepravci musí s balíčkem nakládat opatrně.
Na trhu najdete spoustu obalů, které můžete použít k vyplnění krabic, čímž zvýšíte jejich odolnost. K tomu se skvěle hodí nejen polštářky, ale i kraftový papír a nebo různé měkké plastové kousky. Správným balením zásilek snížíte jejich reklamace, a tím v konečném důsledku ušetřete spoustu svých peněz. Zároveň si ušetříte čas a energii, které byste museli vložit do reklamací.